måndag, maj 04, 2009

Korta tankar efter stämman

Nu har jag vaknat och kommit igång lite med livet efter stämman, jag har fortfarande inte smält allt som har hänt.

Under söndagen var jag otroligt spänd över hur valet till den nya förbundsstyrelsen skulle sluta. Under pläderingarna var det en hög med människor som gick upp och berättade varför just jag skulle sitta i styrelsen och det går inte att beskriva den känslan, att att höra andra berätta om mig, allt jag gjort och varför de tyckte att jag skulle passa i styrelsen.

Magiskt är det!

Känslan att se medlemmar som nästan varit livrädd över att gå upp i talarstolen gör det för första gången just för att berätta över hur fantastiskt bra jag är går inte att beskriva! Jag är fortfarande otroligt rörd!

Jag fick även Yngve Carlssons ungdomsledarstipendium. Genom åren har detta gått till många av dom som jag haft som förebilder inom CUF. Jag tycker det är stort att få ställa mig till dessa förebilder inom organisationen!

Mitt sömnbehov har ännu inte blivit fyllt men jag ska börja läsa på inför tentan jag har på fredag sedan är det partistämma över helgen, kommer bli fantastiskt roligt!

CUF har format mig till den jag är idag och jag har träffat de mest fantastiska människorna under tiden jag har varit aktiv, jag tycker att du ska bli medlem i världens bästa ungdomsförbund!

2 kommentarer:

Stefan Lundkvist sa...

Stort grattis både till FS-platsen och stipendiet!

Anders Dahlberg sa...

Tackar :)

Detta känns otroligt bra!!