måndag, augusti 25, 2008

Hemma ifrån maktsamling

I helgen som gick var det CUFs maktsamling i Gävle, riktigt bra fixat och en av de bättre kurserna jag varit på. Detta var gav mycket energi för att kickstarta höstens arbete i Halland. På torsdag är det DS möte och då är arbetet igång ordentligt!!

Håller på att planera och fixa med ett gäng olika kurser just nu, dels är det en resa till Bryssel för 27 CUFare ifrån hela Sverige ska bli otroligt intressant, detta projektet har varit med nästan hela min tid som jag har jobbat som ombudsman och det verkar bli precis så bra som vi drömde om när vi kom på iden för snart ett år sedan. Sedan är det en lokalkurs i Halland och en kurs med CUFs västdistrikt.

Det är verkligen full fart just nu och då har jag ännu inte riktigt tagit tag i arbetet med skolbesöken för hösten.

Jag har aldrig varit med om att ett år har gått så fort som det har gjort när jag har jobbat som ombudsman, verkligen ett otroligt roligt jobb, har du chansen att jobba som det någon gång ta den!!

1 kommentar:

Elin sa...

Jag tror absolut att du har rätt: får man chansen så bör man ta den! Jag har hittills inte ångrat mig en sekund. Oc att tiden går fort förstår jag. Det känns inte som att jag jobbat i tre veckor utan mer som att det har gått tre dagar eller så. Som alltid går tiden fort när man har roligt!

För övrigt så är jag helt övertygad om att nästa västkurs kommer att bli alldeles lysande bra! Vi får se till att sprida detta så att så få som möjligt missar denna trevliga tillställning =D