torsdag, april 24, 2008

Bandsläpp P&L!!

Jag köpte biljett till Peace&Love för några dagar sedan och idag släppte de 16 nya akter, inget som jag skuttar runt i lägenheten för, men nöjd det är jag.

Jag är inne i ett litet indie träsk just nu så The Pigeon Detectives var riktigt trevligt!
Sedan tänkte jag spana in Björn Gustafsson

Jag tänkte lista vilka band jag såg fram emot men det orkar jag inte riktigt (det är många). Ni får siffror istället,
Torsdag 19 band
Fredag 7 band
Lördag 10 band
Och fyra band som inte har fått någon dag än.

Vilken sommar det kommer bli! Pendla mellan Sveriges två bästa sommarstäder, med en helt ok konsertstad i mitten, åka till Paris och Peace & Love.
Längtar!!

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Såg du att Björn Gustafsson skulle komma oxå? Jag höll på att smälla av.. nästan så att jag måste åka dit oxå! :D

Anders Dahlberg sa...

Jajamen, han är halv prioriterad på min lista... :-p