tisdag, januari 15, 2008

Ny blogg

Nu är det återigen dags för en ny blogg att länka till!!
Denna gången är det Madeleine Sjöhage ifrån Ulricehamn som har startat just denna dag.

Jag ser att detta är väldigt lovande för hon rivstartar med att fet dissa västtrafik, göra olika tester och visa resultaten för att beskriva vilken person hon är och lite mode.

Inte dåligt för att vara första dagen!

FÖr övrigt har hon en lite skönare beskrivning av hennes blogg än vad andra har.
Confessions of a teenage politican and dramaqueen


Läs och njut gott folk.

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Woho! Det där var den finaste presentation utav mig jag någonsin sett, va göllig du är! Och angående pyjamasen - jag skulle vara dig evigt tacksam! haha.

Anders Dahlberg sa...

Äh, jag tarlar ju bara saning.. Du ska höra mig när jag ska överdriva ett tal på ditt bröllop jösses, inte ett öga torrt.

Hehe problemet med ullared är att de köper in mer eller mindre tillfälliga lager var det längesedan du var där?? jag tror inte jag kommer komma dit innan helgen.. och inte nästa men kanske efter där.. :-p