onsdag, januari 23, 2008

Abstinens


Jag ha lite abstinens efter två saker.

Skidor
Får mail om att TV trysil har lagt upp mer klipp och tar ett span.
Jag håller seriöst på att bryta ihop snart. Abstinensen efter skidor är total.
Om inte tidigare blir det Trysil v. 13 så jag kommer få min skidåkning, men det är så långt borta!!

Emily
Jag hade inte riktigt bestämt mig för om jag skulle till Halmstad och se på Vincent Vicious eller åka till Lysekil och fixa med diverse CUF papper i helgen men efter ett litet samtal igår blir det Emily och sedan Göteborg lördag kväll.
Vincent Vicious tar jag nästa fredag när de spelar i Onsala och CUF papprena hade jag planerat för en annan dag ifrån första början så inga missar här.

4 kommentarer:

Madeleine sa...

hahaha, det var ett jäkla tjöt om skidor i den här bloggen!! ;D Jag har aldrig förstått meningen med detta... what's the deal lixom?

Anders Dahlberg sa...

Du har aldrig varit med mig i fjällen märker jag..

jag har bara en lösning på detta problem.

Vi får sätta oss ner och prata ihop några som vi vill ta med för en helg och sen åka dit.. Efter det kommer din blogg bara handka om skidor.. ;-)

Emily sa...

Okej, Anders har två älskarinnor - skidor och Emily. Problemet är att Emily är inte så förtjust i skidor, och skidorna gillar inte henne heller.

Anders Dahlberg sa...

det är det som är så bra med trysil v. 13 när jag har mina två älskningar på samma ställe ;-)

Och jag ska göra allt jag kan för att skidorna ska gilla dig lite mer sen får vi se vad du tycker om det... ;-)