torsdag, december 20, 2007

Ledighet

Under första dagen på ledigheten tog jag en tur till min gamla gymnasieskola som jag numera bossar lite över som ersättare i gymnasienämnden.

Med möte och sedan en jullunch med alla lärarna (hamnade bredvid min gamla samhälls lärare, trevlig prick ;-). Blev även att leta julklappar till en kompis pojkvän, hon är nog en av de skönaste människorna jag känner.

Nöjd med dagen och otroligt skönt att det inte är några måsten just nu. Imorgon är det inget mer planerat än att snacka skit och umgås med min barndomskompis J. Jag tänkte springa en runda, har inte varit nere vid Holma på flera månader.

Dagarna av ledighet fylls på rätt bra. Den enda ganska tomma dagen är imorgon. Sedan är det släkt och vänner för resten.

Bloggen kommer vara lite mindre uppdaterad ifrån nu och till ett tag in i Januari.

Inga kommentarer: