söndag, december 16, 2007

Bättre än väntat

Lite faktafel på bloggen!!

Spelningen var på Hovet inte Globen, råga mig inte hur jag kunde blanda ihop detta men det kunde jag. Ska bli skönt med ledighet över jul och stänga av tankeverksamheten ett tag. Den går på nödenergin. Det händer saker hela tiden och jag ska nog ta ett varmt bad ikväll också. Hade älsklingen varit här så hade det varit perfekt. Men jag får hålla ut till den 26, även om det börjar bli lite små jobbigt när jag såg att ett tåg till Köping gick strax efter mitt Gbg tåg i Sthlm förut. suck..

Men i övrigt så har jag typ alla julklapparna klara, har koll på läget på jobbet och ska försöka klämma in ett träningspass snart.

Till det jag egentligen tänkte skriva om
Konserten var över förväntan. Turbonegro motsvarade hur jag trodde att de skulle vara som förband med lite fel publik (grymma!!) Men Marilyn Manson hade en grym show och hade inga större svårigheter att får med sig publiken. Det enda minuset var att det var lite långa pauser mellan låtarna. Men expressen som bara gav två getingar dissar på helt fel grunder. Hur bra en spelning är med Manson hänger inte på hur mycket han chockar utan hur bra han spelar och hur showen i övrigt är. Sedan om han inte slår ner folk, häller blod eller annat trams ser jag som en bättre show än om han skulle göra det.

2 kommentarer:

Emily sa...

hihi, men vi får ju inte plaaaats i badkaret älskling ;)

Anders Dahlberg sa...

Äh med lite vilja så :-p

fast jag kan bada själv men då tar jag gärna lite massage ;-)