måndag, november 19, 2007

Nu börjar veckan

Hejsan igen!

Jag tog en långhelg och ledigt idag. Jag har haft en helt underbar helg och det är tråkigt att det är så långt till henne.

Mycket har hänt men jag har inte koll alls. Imorgon blir det skolbesök igen och Osbecksgymnasiet i Laholm ska solidaritetstestas.
Lite tråkigt att komma tillbaka till vardagen efter en sån helg. Men bara att bita ihop. Vardagen är inte tråkig men efter en helg med henne är det svårt att ha något som kan hävda sig.

1 kommentar:

Emily sa...

Anders älskling!

Deppa inte ihop, jag finns ju kvar.. Kanske inte så nära men jag existerar ju i alla fall. Jag längtar efter dig också, och jag tycker att du gör ett superbra jobb och är skitduktig som åker och solidaritetstestar skolor :)

Du får inte tänka för mycket på mig så du blir ledsen, okej? Du får bara tänka på mig så du blir glad! Annars är det ju inge bra.. Det blir roligare också när vi träffas, om du är glad :) Sen sa min psykologilärare (som jag veeet att jag pratar mycket om men hon har rätt) att det är väääldigt viktigt att ha kvar sitt liv, so dont give up, keep on fighting!

Jag älskar dig
Emily