måndag, september 03, 2007

Hemma igen

Nu börjar vardagen forma sig, jag har lagt upp lite bilder på min bilddagbok i övrigt är jag jätte nöjd med stämman, har inte riktigt sovit ut än men det ger ett gott betyg åt banketten på slottet och efterfesten/promenad efteråt.

Förutom alla bra beslut där jag är nöjd men partiet är lite klena i vissa formuleringar var det Olof Johansson tacktal.

Fritt citerat
Efter att ha följt debatten är partiet på rätt väg, enda vägen höll jag på att säga.


Ledsen sossar inte ens eran centerfavorit att använda i debatten om att Centerpartiet är ett parti på den onda sidan går att använda längre.

Ett annat citat som jag gillade var när någon Stockholmare grattade Hans Lindkvist till att ha fått igenom ett tillägs yrkande. ja det var första gången sedan 1977 svarade han.
Kul med killar som har självdistans. Kom inte ihåg vad yrkandet handlade om men det var bara två ord eller nåt.

Inga kommentarer: