tisdag, augusti 28, 2007

Blogg utmaning - Underliga saker

Städade precis ur väskan och hittade en lapp med saker om mig själv, då kom jag på att jag har blivit blogg utamanad utav Emily efter att ha läst hennes lista en gång till kommer min lista med fem underliga saker om mig själv.

#1 Posa
jag kan nästan vara lite irriterande linslus, är en kamera framme vill jag vara framför. Personligen är jag väldigt dålig på att ta kort.

#2 Lätt rörd
Under CUF stämmorna kan jag bli helt sanslös när det gäller mina medlemmar och talarstolen. Går en av "mina medlemmar" upp i talarstolen för första gången och bränner av ett engagerat tal om en fråga kan jag nästan börja stor lipa, vet inte varför men så är det.

#3 Upplevelser
Jag älskar att uppleva saker, hitta på saker och göra saker. Har redan i år spontant köpt biljetter till Marlin Manson på Hovet och ska dit bara sådär. jag lyssnar inte så mycket på killen men nu ska jag se honom och festa/shoppa i Sthlm.
Det var även väldigt nära det blev en tur till Madrid och EM kval, men mitt förstånd tog över till slut (det skulle ju bara kosta 4500 med resa och boende!!)

#4 Namn
Jag är sämst!
Det går verkligen inte, namnen fastnar inte alls, finns du med i min telefonbok och jag har pratat med dig ett gäng gånger då kan jag namnet.
Ta inte illa upp om jag pratar med dig hur länge som helst utan att säga namnet i början.

#5 Kokböcker
Jag köper jätte gärna kokböcker finns ju hur många som helst, för alla tillfällen i alla former. Tyvärr lagar jag inte så mycket mat ur kokböcker utan leker mest. Men gott blir det. Hade tänkt att börja laga mer mat ur kokböcker snart.

2 kommentarer:

Emily sa...

Wohooo, inte en månad försent :p

Anders Dahlberg sa...

hehe jag är en upptagen man ;-)