onsdag, maj 23, 2007

Hade kanske haft lägenhet

Igår ringde jag och pratade med Fabo i Falkenberg, nu är det ordnat så att jag har förtur i bostadskön, hade jag ringt dom i samband att det blev klart med jobbet hade jag kanske haft lägenhet nu, men men. Trött bara att det inte står på hemsidan att jag skull skicka in de där papprena och vart, men men smidighet är väl inte kommunala bolags ledande gren, sen får jag väll skylla mig själv att jag inte har ringt men är man bara hemma på helgerna och drar sig för att ringa under tiden i lumpen får jag skylla mig själv en del också..

4 kommentarer:

Olle Mildén sa...

Då hoppas vi på att du får en egen bostad snart :). Det skulle väl vara skönt ;-)?

Anders Dahlberg sa...

skulle vara riktigt riktigt gött att ha det klart!!

Magnus Persson sa...

Var glad att du i alla fall letar bostad i en småstad. För mig är det mer eller mindre hopplöst att hitta hyreslägenheter. Och de flesta bostadsrätter (även ettor!) med rimligt pendlingsavstånd (dvs under tre kvart-en timme) går på runt en mille...

Anders Dahlberg sa...

hehe, jag klagade nog inte ändå ,-)