söndag, mars 18, 2007

Sossarna entreprenörer?

Politikerbloggen gör så att man verkligen inte missar något på (s) kongressen, det fina är att han citerar det som sticker ut ur talen också.

Detta hängde jag upp mig på (inlägg här)

Vi socialdemokrater kan bli entreprenörernas parti. Vi borde egentligen redan vara det.

Det har vi verkligen märkt att sossarna har lagt förslag som underlättar för entreprenörerna, inte.

Vi tar med oss entreprenörerna in i diskussionen om jobben i framtiden. Det är min bön till er.

Som sagt hon lägger en bön till övriga partiet att de ska komma med i diskussionen, tråkigt nog tror jag den inte kommer bli besannad. De som jublade mest över valresultatet förutom alliansens valarbetare var entreprenörerna.

Finns inget som gör mig så rädd för framtiden som när jag pratar företagar politik med gråsossar. Rysningar

Inga kommentarer: