torsdag, mars 01, 2007

CUF Ordförandeval

Jag är riktigt nöjd med hur valberedningsprocssen har varit, det blev nästan som jag tänke mig när vi satt och planerade detta. Jag hade velat ha lite mer marknadsföring till medlemmarna att de kunde nominera på hemsidan men när medlemstidnignen inte har haft något utskick och göra ett brev som går ut till alla CUF medlemmar för detta kostar mer än det smakar.

Foldern som är gjord är riktigt bra men jag räknar med att den kommer utökas om det kommer fler namn. Viktigt med en presentation av alla kandidater som tackar ja.

Jag håller på att fundera på vem av Magnus och Marie som är bäst att driva den fortsatta utvecklingen av CUF.

Vill du läsa presentationen av kandidaterna till ordförande och den nya förbundsstyrelsen spana in CUFs hemsida.

Läs foldern här

Uppdatering
Det är tre stycken riktigt bra kandidater till ny CUF ordförande, vilken styrka för ett ungdomsförbund. Johan Pettersson ifrån Örebro är den tredje kandidaten.

Inga kommentarer: