söndag, februari 11, 2007

Vad som utvecklar en människa

Det finns nyheter som av olika skäl får en specialsida på tidningarna i Sverige.
Om nyheten har stort värde, berör många utvecklar människor är väll de skälen jag har sett hitills på specialsidorna.

Men att upprätta en sida för Anna Nicole Smith vet jag inte riktigt vilket skäl det är. Det enda jag kan tänka mig är stort nyhetsvärde men det har det verkligen inte. Även om det bland vissa på plutonen var lit nedstämt humör när de fick nyheten så är det inget som kräver en specialsida, absolut inte en som blir ordentligt marknadsförd.

Fast vi har alla våra prioriteringar, expressen har sina, jag hoppas deras läsare har en annan.

Jag vet inte varför jag känner mig som en gnällig bakåtsträvare, börjar väll bli gamal (20 imorn ;-)

Inga kommentarer: