lördag, februari 24, 2007

Lumpen v. 8

Jag har verkligen känt mig mer avskärd ifrån verkligheten denna veckan än vanlgt, fast har man haft tjänst på dagarna och tenta plugg på kvällarna, inte någon ledig tv för att se på nyheterna ordentligt och de enda tidningarna här är Metro och Aftonbladet (vars enda skillnad är 10kr i pris och att Metro inte har 5 helsidor om samma sak som verklgen inte är en nyhet). Som tur är får vi båda gratis i lumpen.

Men det känns verkligen jätte bra för tillfället, ju mer jag får veta om den tjänsten jag har (transportlednings assisten, kommer bara säga transportledare, det är ingen glamour i assistent), vilket känns bra. I veckan blev det också mindre än 4 månader kvar till muck. Trevligt värre!!

Ska anmäla mig som funktionär till Scoutlägret (jingi) idag också.

Hade jag haft koll på vad som hänt i veckan hade jag kommenterat det men icke.

Hade tänkt att lägga upp lite mer bilder ifrån Älvdalen men blogger krånglar så det får vänta. Men sj'lva doppet i isvaken kan ni får se.

Inga kommentarer: