måndag, februari 12, 2007

20 år fyllda!

Idag har jag blivit vuxen! Den sista gränsen är bruten och jag kan få bestäma själv vilket vin jag ska ha till fredags middagen och när jag ska köpa det. Eller jag har ju kunnat käka på restaurang och tagit ett glas rött till köttet där men det är ju viktigt med att någon håller koll så jag sköter min alkoholskonsumtion de första två åren innan jag kan bestämma mer själv.

Men dagen har börjat riktigt bra med lite tårta på sängen, lite presenter och några trevliga grattis SMS.
Det kommer bli småfirande hea veckan med grand final på fradag och lördag. Fest med en kompis i Göteborg fredag och släkten kommer på lördag.
Fin avslutning på lovet tycker jag!

2 kommentarer:

Magnus Andersson sa...

Motorcykel då? Finlandsfärja utan målsman? Det finns idiotier att slåss mot än, men än så länge säger vi grattis! =)

Anders Dahlberg sa...

hehe sant.. jag var väll fortfarande i ett lyckorus över att få köpa vin till min egen lagade middag när jag vill så missade lite ;-)