lördag, januari 27, 2007

Festival sugen

Jag börjar ge upp tanken på skidsemester, men nu när bandsläppen börjar regna in så klämmer sig festivalsuget åt, mycket!

Hultsfred är festivalen som jag har varit på och med ett bandsläpp med The Ark så har de redan fått mig att falla, det enda lilla problemet som kan stoppa mig är pliktlagen!
Jag muckar tre (3!) dagar efter att festivalen slutar. Känns riktigt dystert. men får se om det går att lösa på något sätt.

Arvika festivalen har inte släppt att Ark ska spela där men söker man på bandet på ticnet dyker Arvika upp som ett alternativ, hm undra vad som kommer på något framtida bandsläpp ;-)

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Härligt att någon är lika festivalpepp som jag! Kolla också in Roskilde som har bokat in RHCP och Peace & Love som har Babyshambles på spelschemat (+Ark om du var sugen på att se dem…)

Anders Dahlberg sa...

mm jag vet ;-) det tråkiga är att det kan krocka med annat jag kanske ska göra till sommaren... men men minst en festival ska det bli (måste det bli ;-)