måndag, januari 15, 2007

Bohusläningen borttagen

Det är med sorg jag konstaterar att biblioteket i Skövde slutat att ta in Bohusläningen som jag har läst varje gång jag har varit här.
Får ordna så att jag kan läsa det på internet istället, har hämtat mig efter att var lite grinig igrå med bara 1,5 timme hemma. Varit en riktigt skön dag idag också.
Verkar riktigt gött med sambandstjänst.

Denna våren kommer gå otroligt fort, har snart varje helg bokad fram till muck med heltgtjänster, cuf, annat med kompisarna osv.

Vill ni träffa mig så får ni ringa så snart som möjligt ;-)

2 kommentarer:

Karl Dahlberg sa...

Klaga... de kan säkert ta in den igen...

Annars har jag GP som du kan få om du känner dig desperat ;)

Anders Dahlberg sa...

hehe mm jag får göra det :-p
var ju en anledning att gå dit, sedan fanns det j gratis trådlöst...

hehe de har faktiskt en del bra tidningar på soldahemmet (bla GP) fast de står inte så mycket bohuslänskt där... :-p